ברקת מסתבך • לא מצליח להגיע להבנות בעניין הספורטק

    בנצי לייזרוביץ ומני גירא שוורץ No Comments on ברקת מסתבך • לא מצליח להגיע להבנות בעניין הספורטק
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חודש אחרי שהוריד את אישור הספורטק מסדר היום, ברקת ממשיך להסתבך והפעם מרצ מצטרפת להתנגדות ואומרת 'נצביע נגד'.

    כזכור הנציגות החרדית כולה בהוראת גדולי ישראל אמרה לאלברקת, והודיעו נצביע נגד אישור תוכנית הספורטק במליאה. גם איומים מרומזים מצד אנשי ברקת על פיטוריהם לא הביא לשינוי בעמדתם.

    ה'ספורטק' • הרבנים לנציגות החרדית: "תתנגדו בהצבעה", ראוכברגר: "נחושים להיאבק"

    התנכלות בירושלים: מרכז ספורט יוקם בסמוך לשכונות החרדיות

    פשרה בספורטק • גורמים: "המאבק מיותר, נקמה על הימנעות ליטאית בביג"

    ברקת נאלץ להוריד את התוכנית מסדר היום תוך שהוא מבטיח כי בעוד שבועיים יגובשו הסכמות בין כלל החברים והנושא יחזור לאישור.

    היום מתברר כי גם מרצ מתנגדת לספורטק בירושלים. יו"ר מרצ פפה אללו כותב במכתב לברקת: שמעתי כי נושא הספורטק יעלה שוב במועצת העיר הבאה. "אני מזהיר אותך כי העלאת הספורטק שוב אינה חוקית מאחר והנושא נמצא רק בהליך תכנוני ואין לאשר תקציב בכזה מצב".

    "אם תרצה להעלות את זה שוב לדיון תענה לי על המכתב עד אז" כותב אללו שהצטרף לעמדה החרדית אך מסיבות של איש אופוזיציה שמתעלל בראש העיר.

    השאלה הגדולה מה יהיה עם ההקצאות החרדיות שהיו אמורות לעבור באותה ישיבה ובוטלו בהוראת ברקת. ברקת התכוון להעביר את הכל בחדא מחתא אולם בכיר בעיריית ירושלים אומר לאתר קול חי כי "נצליח להתיש את ברקת, ההקצאה בגבעת מרדכי תעבור והספורטק לא". מה יהיה בסוף? ימים יגידו.

    המכתב של אללו

    בוועדת הכספים של חודש מאי 2015 הועלה לאישור מתחם "ספורטק". אחרי דיון ארוך הוחלט להעביר את הנושא להכרעת המועצה. מכוון שההנהלה לא הצליחה להגיע להסכם, אתה הורדת את הנושא מסדר היום בלי לתת הסבר.

    לפי השמועות שהגיעו אלי, הנושא עומד לעלות שוב בוועדת הכספים הבאה ב-25.6.2015.

    אני מזהיר אותך, שהעלאת הנושא אינה חוקית מכוון ש:
    1. מצאתי פרסום שהתכנית 12.000 מתחם "ספורטק" נמצאת בהליך תכנוני ולא קיבלה אישור סופית. אין לאשר תקציב עבור תכנית שטרם ידוע מה יהיה איתה. יש להניח שההתנגדויות תשנו את התכנית ושהשינויים יהיו כרוכים בהוצאות שאיתן לא נוכל להתמודד.
    2. בבקשה בפעם הקודמת ציינתם שעלות שלב א' של התכנית 80 מיליון שקל. על מנת לאשר תכנית, חייבים לדעת מהעלות הסופית. ישנה סכנה שאם העלות כה גבוהה, נשאר עם שלב א' בלבד. דרך אגב, לא קיבלנו מסמכים שמראים לנו מהו שלב א'.
    3. התקציב של 80 מיליון שקל יתחלק בין כמה מוסדות: מפעל הפיס, טוטו, משרד בינוי ושיכון, ועוד. בבקשה לא הגשתם את המסמכים על ההסכמים אלה. אנחנו לא יודעים אם מדובר בהבטחה, הסכם בע"פ, מה התנאים, מה דורשים מהעירייה, וכו'. (בזמן האחרון למדנו שמוסדות ממשלה ופוליטיקאים מבטיחים ולא מקיימים, וזה יכול לגרום לנו בעיה רצינית לעירייה.).

    אני מבקש, אם ברצונך להעלות את הנושא בוועדת הכספים, לענות לכל הבקשות הנ"ל – כולל הצגת מסמכים.



    0 תגובות